הסרת שיער – ELOS

נמאס לך משעווה וכוויות? רוצה לוותר על תהליך אפילציה כואב? אצלינו תיהני מטיפולי הסרת שיער שבאמת עובדים!

הצורך של נשים רבות ברחבי העולם לגוף חלק ונטול שיער יצר את הדרישה לטיפולים מתקדמים להסרת שיער על מנת לחסוך זמן בהשוואה לשיטות הישנות כמו: מריטה, גילוח ושעווה. על כן בשנים האחרונות התפתח תחום של הסרת השיער באמצעות מכשור מתקדם המעניק מראה אסתטי ותחושת נוחות מרבית, שלא מצריך מהמטופלות הכנות מראש.

כיום אנו מציעים את שיטת ה-ELOS, שהוכחה כיעילה במיוחד אשר מבוססת על גלי אור (IPL) וגלי רדיו (RF) החודרים דרך העור וגורמים להתחממות וניטרול של זקיק השערה על ידי הפסקת זרימת הדם. השילוב של שני סוגי אנרגיה אלו מאפשר התאמה אופטימלית ואישית של הטיפול לסוג העור ולסוג השיער גם יחד. באמצעות המכשור ניתן להסיר שיער מסוגים שונים ומאזורים שונים בגוף ללא קשר לגוון העור וגם לבעלי עור כהה במיוחד. טכנולוגיית ELOS אינה גורמת לכאב למטופלת ואת התוצאות רואים כבר מהטיפול הראשון.

הטיפול מעניק תחושה אסתטית ונעימה יותר. הסרת השיער בשיטת ELOS מעניקה פתרון קל ונוח להסרת שיער מיותר וחוסכת את העיסוק המסורבל באמצעות השיטות הישנות, גירויי העור נעלמים ולא קיימים יותר חתכים, פצעים מתחת לעור וצמיחה של שערות הפוכות.

תדירות הטיפולים

בהסרת שיער בטכנולוגיית ELOS תהליך הנשירה מתרחש לרוב מהטיפול הראשון ועד לטיפול החמישי, לאחר מכן מתבצעים טיפולי התחזוקה, אלו הם טיפולים לשמירת המצב הקיים והמשך דילול השיער .מספר טיפולי התחזוקה משתנה מאדם לאדם בהתאם לסוג השיער וסוג העור. ההמלצה היא על 10-12 טיפולים שכוללים גם טיפולי תחזוקה תקופתיים בתדירות של אחת לכמה חודשים.  טיפולי התחזוקה נחוצים מכיוון שקיימים תהליכים הורמונאליים בגוף שעלולים להצמיח שיער מחדש.

הסרת שיער גם בקיץ

בניגוד לשיטות האחרות הקיימות בשוק, באמצעות טכנולוגיית ELOS להסרת שיער תוכלי ליהנות ולעבור תהליך של הסרת שיער גם בקיץ ללא תופעות לוואי מיותרות. להיות חלקה לקיץ זה כבר לא חלום, להיפטר מסכין הגילוח זה ממש בהישג יד וכל מה שנותר זה להגיע לטיפול.

לפגישת יעוץ חינם, התקשרי עכשיו ל 052-3278354

תמונות לפני ואחרי

הסרת שיער פנים לנשים

הסרת שיער פנים לנשים

 

הסרת שיער ברגליים לאחר טיפול ראשון